نصب توری سایبان دام چگونه موجب بهره‌وری بیشتر دامداری‌ها می‌شود

نصب توری سایبان دام چگونه موجب بهره‌وری بیشتر دامداری‌ها می‌شود

نور آفتاب شدید برای هر موجودی غیر قابل تحمل است. دمای هوا در اقلیم‌های گرم و خشک باید توسط دامداران بررسی شود. به عنوان انسان، شما موافق خواهید بود که گرما شرایط عالی برای اثربخشی مطلوب نیست. برای حیوانات هم همین داستان است. 
در اقلیم ایران که در فصول گرمتر نور آفتاب بسیار شدیدتر هم می‌شود، بسیاری از دامها از این شرایط نامناسب آب و هوایی تنش و آسیب جدی می‌بینند و اکثر دامداران تاثیر این امر را بر  بازدهی کار خود مشاهده می‌کنند.
همانطور که از خود در برابر آفتاب و گرما محافظت می کنید باید از دامها نیز  محافظت کرد و آنها را در دمای مناسب نگه داشت.
توری سایبان دام راه حلی است که مراکز پرورش دام نیاز دارند. این محصول به راحتی قابل نصب و استفاده در این فضاها است. توری سایبان دام می‌تواند در فصول سرد و زمستانی به عنوان سپر مناسب در برابر باد عمل کند و در طول فصل گرما سایه‌دهی مطلوبی برای دام ایجاد کند و در واقع محافظی برای دام در طول همه فصل‌های سال می‌باشد.
از آنجایی که پوشش توری دام در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود، می‌توانید براحتی در اندازه مناسب پوشش سایبان برای مزرعه دامپروری خود را بدست آورده و برای گاوهای خود سایه ایجاد کنید.
توری سایبان دام تورینه بافت
برخلاف سایر توری‌های سایبان، سایبان دام تورینه بافت از نخ‌های قوی با مقاومت بسیار بالا و با بافتی متراکم و یکنواخت تولید شده است. توان این توری برای محافظت و خنک نگه داشتن دام شما بی‌نظیر است و در کنار سایه اندازی بر روی مزرعه پرورش دام، آن‌را از باران و ایجاد گل و لای شدید محافظت می‌کند. 
برای نصب توری سایبان، می توانید به آسانی آن را به کمک گیره‌های مخصوص نصب توری که توسط تورینه بافت تولید شده به همراه سیم بکسل ببندید و آنها را به قاب‌های مزرعه خود وصل کنید تا در برابر وزش باد مقاوم شوند.

توری سایبان دام

ویژگی‌ها و مزایای توری سایبان دام
1- مقاوم و قابل اعتماد
سایبان دام تورینه بافت بسیار مستحکم است که باعث می شود در هر نوع شرایط آب و هوایی سختی دوام داشته باشد و این اطمینان وجود داشته باشد که هر زمان که از مزرعه دور هستید هیچ نگرانی نداشته باشید.
2- مقاوم در برابر اشعه یووی آفتاب 
UV به اشعه ماوراء بنفش اشاره دارد که در نور خورشید وجود دارد. در یک محیط کنترل شده و محافظت شده، این اشعه برای گاو مناسب است. با این حال، در اقلیم ایران، در بسیاری از روزها به‌ویژه در فصول گرم این اشعه شدید و زیان‌آور است و حتما نیاز به یک پوشش مقاوم مانند توری سایبان دام خواهد بود. 
3- اندازه‌های قابل تنظیم و دلخواه
این توری سایه انداز در سایزهای مختلف موجود است. بسته به اندازه مزرعه دام خود، می‌توانید اندازه مناسبی را درنظر گرفته و با نصب آن به کمک گیره‌های نصب، سایه کل مزرعه دام را فراهم کنید. 
از دیگر مزایای توری سایبان دام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 
•    ایجاد دمای مناسب و محیط مطلوب برای گاوها در فصول گرم 
•    راهی موثر برای جلوگیری از باد شدید
•    تهویه آسان و مناسب هوا برای دام
•    کمک به سلامتی گاوها
•    محافظت از مزرعه پرورش دام
بررسی‌های تجربی نشان داده است که دامدارانی که از توری سایبان دام در دامداری‌های خود استفاده کرده‌اند، نسبت به کسانی که این کار را نکرده اند، به‌شکل قابل‌ملاحظه‌ای راندمان و اثرات مفیدتری در زمینه وزن و سلامت دام و میزان شیردهی آنها به‌دست آورده‌اند.

توری سایبان دام

انتشار: 13:07:42 1403/07/24
بازدید: 19

بیشترین دوام و ماندگاری

30 تا 48 ماه گارانتی

مشاوره تخصصی رایگان

بسته به نوع کاربری و محل اجرا

ارسال و حمل و نقل

مطمئن، سریع و مقرون بصرفه

تنوع بافت و محصول

بیشترین تنوع در خاورمیانه