توری سایبان (شید گلخانه) و زمینه‌های کاربرد آن

توری سایبان (شید گلخانه) و زمینه‌های کاربرد آن

توری سایبان که با نام های دیگری مثل: توری شید، شبکه سایبان و شید گلخانه نیز معرفی می‌شود، برای سایه اندازی در زمینه‌های مختلف و کاربری‌های گوناگون هم‌چون: سایبان گلخانه‌ها، توری سایبان استخر ماهی، پرورش دامداری‌ها و ماکیان، باغات، پارکینگ ماشین و ... می باشد. 
توری شید بسته به نیاز گیاه در رنگ‌های مختلف به جهت محافظت در برابر تابش اضافی آفتاب انتخاب شده و باعث رشد مناسب گیاه می شود. همچنین برای حفاظت محصولات زراعی و کشاورزی در مقابل پرندگان و حیوانات نیز می توان از توری شید استفاده کرد.
استفاده از شید گلخانه به دلیل دوام و عمر طولانی، وزن پایین و قیمت مقرون بصرفه بهترین روش محفاظت از گیاهان در داخل و خارج گلخانه ها در برابر اشعه UV نور خورشید می باشد. از مزایای دیگر شبکه سایبان می توان به انعطاف پذیری بالای این شبکه توری اشاره کرد که موجب سهولت بیشتر استفاده از آن در هنگام نصب شده است.
مواد اولیه و افزودنی‌های پایدارکننده توری سایه انداز به صورتی فرمولبندی و ترکیب شده ‌اند که در برابر نور خورشید، برف و باران و تنش‌های دمایی از 25 درجه زیر صفر تا 60 درجه سانتیگراد ایستایی و ساختار خود را حفظ کرده و سالم می‌ماند. در مقالات بعدی زمینه های مختلف کاربری شبکه سایبان به تفصیل شرح داده خواهد شد.

انتشار: 14:59:40 1396/04/24
بازدید: 1587

بیشترین دوام و ماندگاری

30 تا 48 ماه گارانتی

مشاوره تخصصی رایگان

بسته به نوع کاربری و محل اجرا

ارسال و حمل و نقل

مطمئن، سریع و مقرون بصرفه

تنوع بافت و محصول

بیشترین تنوع در خاورمیانه